Recordant Mn. Ramon Anglerill a Tuixent

El diumenge dia 3 de novembre l’Arquebisbe d’Urgell va presidir a Tuixent una missa exequial per Mn. Ramon Anglerill, recentment traspassat, i per tots els difunts del poble, amb els feligresos que van acudir-hi. S’esqueia la solemnitat del bisbe St. Ermengol, patró secundari de la Diòcesi, i l’Arquebisbe hi féu referència en la seva predicació.

Abans havia presidit també l’Eucaristia a Gósol, amb una solemne Eucaristia acompanyada per la Coral Parroquial. Estava acompanyat per Mn. David Codina, Secretari general i Canceller.

Fa pocs dies que es va fer públic que el nou Rector de Gósol, Tuixent, Josa del Cadí i altres pobles serà Mn. Pau Bellido, jutge diocesà, que mantindrà les Parròquies d’entorn de La Seu d’Urgell que té confiades. Això requerirà una redistribució dels horaris de misses.