Recés a la Renovació Carismàtica de Catalunya

Diumenge dia 25 de febrer l’Arquebisbe Vives va predicar un dia de Recés als grups catòlics de la Renovació Carismàtica de Catalunya, a la sala d’actes i capella de la Balmesiana de Barcelona. 

Convidat pel responsable Ricard Martínez i l’equip coordinador, l’arquebisbe d’Urgell va tenir lloances, dos ensenyaments, adoració i presidí l’Eucaristia final, acompanyat per Mn. E. Portusach i el P. jesuïta M. Ribas, en un clima de gran devoció i participació activa, amb lloances i cants de l’equip de Música.

Els ensenyaments van tenir com a eix el relat de la Transfiguració de Jesús al Tabor i la contemplació del Fill, l’Estimat, en qui el Pare es complau. I en un segon moment les exigències dels “deixebles amb esperit” que el Papa Francesc descriu al cap Vè d’Evangelii Gaudium.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda