Previsió de Nomenaments de la Diòcesi d’Urgell per al proper curs

L’Arquebisbe d’Urgell ha comunicat al Consell Presbiteral d’Urgell reunit el dilluns dia 22 de juny de 2015 en sessió ordinària, al Seminari de La Seu d’Urgell, la previsió de Nomenaments de la nostra Diòcesi per al proper curs, que s’aniran realitzant segons convindrà en cada lloc i cas, a partir dels pròxims mesos.
També ha demanat que tots els fidels preguin “per aquests germans nostres que reben una nova missió del Senyor a través de la mediació del Bisbe i de l’Església diocesana d’Urgell, perquè siguin bons re-presentants de Crist, treballadors fidels del Regne de Déu, incansables portadors de pau, de misericòrdia i de caritat, sempre anunciadors i educadors de la fe, amb l’alegria de l’Evangeli”.
La previsió és la següent:

Nomenaments Parroquials :
·       M.I. Mn. Ignasi Navarri i Benet, Rector de les Parròquies de St. Miquel d’Isòvol; de St. Pere d’ Olopte; de Sta. Eugènia de Saga i de St. Climent de Talltorta. Continua de Rector de les Parròquies de Ger, All i Bolvir.
·       Mn. Ramon Arderiu i Forcada, Rector de les Parròquies de St. Julià d’Age; de St. Serni de Meranges i de St. Andreu de Vilallobent. Continua de Rector de les Parròquies de Llívia, Guils de Cerdanya, Les Pereres, Queixans i Saneja.
·       Mn. Pere Morales i Moreno, Rector de les Parròquies de St. Pere d’Alp; de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Estoll i de St. Martí d’Urtx. Continua de Vicari parroquial de Sta. Maria de Puigcerdà.
·       Mn. Jordi Vásquez i Avendaño, Rector de les Parròquies de Sta. Maria d’Organyà; de St. Serni de Cabó; de St. Víctor de Fígols d’Organyà; de St. Joan Baptista de Montanissell i de St. Miquel d’El Vilar.
·       Mn. Ricard Barba i Monsalve, Rector de les Parròquies de St, Joan Baptista de Boí; de St. Feliu de Barruera; de Sta. Maria de Cardet; de La Nativitat de Durro; de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Erill-la-Vall i de St. Climent de Taüll.
·       Mn. Carles Albert Ospina i Hurtado, Rector de la Parròquia de Sta. Llúcia de La Fuliola i de Sta. Cecília d’El Tarròs. Continua de Rector de les Parròquies d’Ivars d’Urgell, Barbens, Boldú, La Guàrdia d’Urgell i Tornabous.

Nomenaments No Parroquials :
·       Mn. David Codina i Pérez, Subdelegat de la Delegació Diocesana per a la Família i la Vida
·       Mn. Pere Morales i Moreno, Viceconsiliari diocesà de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes.

Jubilacions:
·       El Sr. Arquebisbe acceptarà la jubilació de Mn. Evarist Vigatà i Plancheria, de Mn. Josep Maria Ricart i Tàsies, i de Mn. Josep Font i Gallart.

Trasllats :
·       Mn. Albeiro Vásquez i Cazallas, ajudarà “fidei donum” a la Diòcesi d’Anvers (Bèlgica) per quatre anys.
·       Mn. Cinto Busquet i Paredes, del Moviment Focolar, clou els serveis que ha desenvolupat a la Diòcesi d’Urgell.
·       Els PP. José Miguel Larrión i Joaquim Mª Folqué, salesians, clouen els serveis que han desenvolupat a la Diòcesi d’Urgell i al Col·legi Sant Ermengol del Principat d’Andorra.

La Seu d’Urgell, 22 de juny de 2015.