Pregària Jove a Balaguer

20140228113045404alfonsLa nit del 28 de febrer un grup de Joves provinent de diferents llocs del Bisbat d’Urgell es va reunir a la capella de St. Domènec de Balaguer. Convocats per la delegació de joventut i organitzada pel grup de pregària de Taizè del nostre Bisbat.
El joves pregaren amb la lectura de textos bíblics, feren unes petites estones de silenci i cantaren acompanyats per un excel·lent grup de guitarres. En acabar compartiren experiències amb un ressopó que oferí la Parròquia de Balaguer.

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda