Pelegrinatge diocesà a Lourdes

L’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat d’Urgell pelegrinarà al Santuari de Lourdes, dels dies 29 de maig a l’1 de juny. Aquest serà el 39è. pelegrinatge de la Diòcesi d’Urgell.

Els pelegrins s’han aplegat des de tots els indrets del Bisbat, i entre els participants hi ha un gran grup de malalts, que aniràn acompanyats d’infermeres i de Mons. Joan-Enric, i diversos sacerdots de la diòcesi. L’Arquebisbe presidirà les principals celebracions del pelegrinatge.

La participació a les celebracions del Santuari de Lourdes, esdevé, any rere any, un moment fort de pregària i de vivència eclesial. Els malalts i pelegrins participen amb gran devoció a l’Eucaristia i reben amb una profunda fe la benedicció amb el Santíssim Sagrament, després de la joiosa processó.