Pelegrinatge al sepulcre de Sant Joan d’Àvila dels seminaristes del Seminari Major Interdiocesà

img00071-20120208-1355

Els seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, amb els seus responsables Mn. Norbert Miracle, rector, i Mn. Jaume Casamitjana, vicerector, han pelegrinat els dies 6 al 9 de febrer al sepulcre de Sant Joan d’Àvila a Montilla (Còrdova).

Aquest pelegrinatge s’emmarca en els actes de formació espiritual dels seminaristes, que els acosta a la gran figura del Mestre d’Àvila, sacerdot exemplar i apòstol de la fe i de la reforma del clergat, que pròximament, per la seva exímia doctrina, serà declarat «doctor» de l’Església pel Sant Pare Benet XVI, tal com va anunciar l’agost passat a Madrid.