Ordenació Mn. Gabriel Casanovas a la Catedral

Gabriel Casanovas i Vila ha estat ordenat sacerdot a la diòcesi d’Urgell, el diumenge 3 de juliol, a la Catedral de Santa Maria d’Urgell, en una celebració presidida per l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, i concelebrada per nombrosos sacerdots de la diòcesi.
A la missa solemne hi han estat presents el Rector de Guissona, Mn. Ramón Balagué, on Mn. Gabriel ha prestat servei pastoral en els darrers dos anys i mig i el Vicari General i responsable del Seminari Diocesà, Mn. Ignasi Navarri, el Vicari episcopal Mn. Antoni Elvira, el Rector del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, Mn. Norbert Miracle, així com molts altres diaques i preveres de la Diòcesi i de les Diòcesis germanes de Catalunya, companys d’estudis i formació del nou diaca Mn. Gabriel. També la família, amics i molts membres i fidels de la parròquia de Guissona.
A continuació s’ha dut a terme la litúrgia de l’ordenació, amb la imposició de mans del bisbe i la pregària consecratòria d’ordenació; la recepció de les vestidures, el lliurament dels Evangelis i el bes de pau amb el bisbe i els diaques presents, signe de la comunió en una mateixa missió.