Nota dels Serveis del Copríncep després de la decisió del Consell General sobre el dret a la vida

Nota de premsa del 19 d’abril de 2013 dels Serveis del Copríncep episcopal.-

Els Serveis del Copríncep episcopal respecten i avaluen molt positivament les decisions relatives al dret a la vida i a la seva protecció en totes les seves fases, adoptades en la sessió d’ahir dia 18 d’abril pel Consell General del Principat d’Andorra.

Ha estat un exercici lliure de les responsabilitats constitucionals del Consell General, que el Copríncep episcopal sempre ha volgut respectar escrupolosament, en ordre a mantenir fidelment els principis, pactes i institucions establerts per la Constitució del Principat d’Andorra.

 

La Seu d’Urgell, 19 d’abril de 2013.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda