Naixement bíblic a la Parròquia de Linyola

Naixement bíblic a la Parròquia de LinyolaLa parròquia de Santa Maria de Linyola té exposat un original naixement a la capella de Santa Quitèria. Aquest naixement acompanyarà les festes de Nadal per als fidels i visitants que vagin fins aquest esplèndid temple gòtic de l’arxiprestat de la Noguera.

És obra de l’artista local Sr. Ignasi Carles que ha recreat en uns diorames en forma de Bíblia, els episodis més rellevants del Nadal dels Evangelis sinòptics, acompanyant els textos evangèlics amb les figures pessebrístiques que ho il·luminen, amb unes mesures de 1×1,20m. Una feina que l’ha ocupat gairebé dos mesos i que ara es poden admirar.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda