Mons. Joan-Enric Vives acull el cos consular acreditat a Barcelona a la Catedral

Mons. Joan-Enric Vives acull  el cos consular acreditat a Barcelona a la CatedralL’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra va rebre el divendres 22 de novembre els membres del cos consular acreditat a Barcelona, i els va acollir a la Catedral de Santa Maria d’Urgell, en una visita que es va ampliar al Conjunt Catedralici.
La visita del cos consular, organitzada per la Secretaria d’Afers Exteriors i de la Unió Europea del Departament de Presidència, es va iniciar a l’ajuntament de la ciutat, on van ser rebuts per l’Alcalde, Il·lm. Sr. Albert Batalla. Després ell mateix els va acompanyar fins a la Catedral, on van ser rebuts per Mons. Vives, que els va explicar la simbologia cristiana de l’edifici i les peculiaritats de la seva construcció, a més de les principals obres d’art que s’hi troben. La visita es va desenvolupar en un to distés.

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda