Missa Rociera a Sant Julià de Lòria

Una de les manifestacions litúrgiques més emotives d’Andalusia són les misses rocieres com la que ha tingut lloc aquest dissabte a la tarda a l’església parroquial dins del programa d’esdeveniments de la Fira de Primavera organitada per l’associació cultural Al-Andalus amb el suport del Comú de Sant Julià de Lòria. Ni una agulla cabia a l’església parroquial que. com és habitual en aquesta mena de misses, ha comptat amb un cor de cant i músics que han interpretat les respostes i pregàries de la Missa.
Mossèn Pepe Chisvert ha oficiat el culte davant d’uns feligresos que força estona abans que s’iniciés ja ocupaven totes les bancades, incloses les de la part superior. El president del col·lectiu cultural andalús, Francisco Amat ha estat l’encarregat de dirigir el cor.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda