Matinal diocesana de formació de Catequistes

El passat dissabte dia 10 de març se celebrà al Centre Sant Domènec de Càritas de Balaguer una Matinal de Formació de Catequistes organitzada per la Delegació Diocesana de Catequesi del Bisbat d’Urgell, amb una assistència de 50 catequistes procedents de diverses parròquies de la diòcesi.

La jornada començà a les 10 del matí amb un esmorzar i després de la salutació de benvinguda per part de Mn. Antoni Elvira, delegat diocesà de Catequesi, s’inicià una estona de pregària. Mn. Jaume Mayoral conduí la pregària que consistí en un cant inicial, la lectura d’un fragment de l’Evangeli (Mt 13,1-11), el cant del Pare Nostre i es clogué amb la Pregària del Catequista de Sant Joan Pau ll.

Seguidament, es procedí a l’inici de la formació a partir dels tallers on s’havien inscrit els catequistes. Des de les 11 a les 13’30 s’impartiren els següents tallers: LA PREGÀRIA, a càrrec de la Sra. Montse Villaró; ELS PARES PARLEN, a càrrec del Sr. Fito Tugues; LA CATEQUESI AMB ELS SENTITS, a càrrec del Sr. Ramon Oromí; i DINÀMIQUES DE LA CATEQUESI,  a càrrec de la Sra. Mariví Castaño.

Finalitzats els tallers es procedí a fer una pregària final a la capella de Sant Domènec agraint personalment i comunitàriament tants aspectes rebuts i compartits en aquesta matinal. Tots els qui ho desitjaren pogueren compartir un dinar de germanor al Restaurant del Santuari del Sant Crist de Balaguer.