La primera Trobada diocesana de famílies, èxit de convocatòria

img_0891

Cap al centenar de persones s’han aplegat a la primera Trobada diocesana de famílies que s’ha dut a terme a La Seu d’Urgell, a la Catedral de Santa Maria. En un clima entranyable, famílies de diferents punts del bisbat s’han trobat per explicar les seves experiències de fe, en el marc de la celebració de l’Any de la Fe. Han participat juntament amb els pares i avis, infants de totes de edats, amb el seu testimoniatge, o bé amb cants.

Primer han pogut visitar amb un gui la Catedral i el Museu diocesà, i després han tingut lloc els testimoniatges intercalant-hi cants, conduïts pel Secretari del Consell Pastoral diocesà i la seva família, i ha tancat la trobada una missa solemne, presidida per Mons. Joan-Enric Vives i en la qual han concelebrat els Vicaris Generals, el Vicari de Pastoral, el Secretari General, el Delegat diocesà per a la Família, Mn. Joan Antoni Mateo i el Vierdelegat Mn Cinto Busquet,  i l’Arxiprest de les Valls d’Andorra,amb altres preveres i el diaca permanent. Tots ells eren presents en la celebració de la trobada.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda