Jornades de Delegats de Comunicació dels Bisbats amb seu a Catalunya

Jornades de Delegats de Comunicació dels Bisbats amb seu a CatalunyaEls delegats de mitjans de comunciació dels bisbats amb seu a Catalunya es reuneixen del 9 al 10 de juliol a Vic, en unes jornades de formació sobre «Com respondre davant d’una situacio de crisi des de l’area de comunicacio d’una entitat«, que han estat impartides per Josep M. Brugues, cap de comunicació de la Facultat de Comunicació Blanquerna.
Les jornades han estat presidides pel bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris; i hi han assistit els delegats de Catalunya i diversos membres de les delegacions.

Compartir
Adviento: caminemos hacia la humanidad
d’Amic e Amat
Adviento: caminemos hacia la humanidad
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Caminar es siempre un ejercicio en el que la persona puede reflexionar, conversar, prestar atención, mover su cuerpo y escuchar a su espíritu. En esta práctica tan saludable para el cuerpo y para el espíritu,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda