Jornada Diocesana de Catequistes

Jornada Diocesana de CatequistesProp d’un centenar de catequistes d’arreu del Bisbat s’han aplegat el dia 21 de setembre a la Residència de la Sagrada Família a La Seu d’Urgell per participar en la Jornada Diocesana de Catequistes, amb què tradicionalment comença el curs de la Delegació de Catequesi, i que enguany ha estat preparada «pensant més en el saber fer del catequista», tal com avançava el Vicari episcopal per a l’acció pastoral i Delegat diocesà de Catequesi, Mn. Antoni Elvira.

Ha estat precisament Mn. Elvira l’encarregat de la salutació i de conduir la pregària inicial de la trobada, i tot seguit ha pres la paraula l’Arquebisbe Joan-Enric per agrair als participants la seva presència, la qual indica, ha dit, «una actitud de fe». Mons. Vives ha alertat sobre la temptació «d’anar sol» que de vegades sentim, com si ja ho sabéssim tot, com si ja coneguéssim prou la gent que tenim al voltant, i això ens mou a allunyar-nos-en i a tancar-nos en nosaltres mateixos cada cop més. Ben al contrari, cal tenir sempre la inquietud i la predisposició per a escoltar l’altre, perquè «tots junts sempre podem aprendre alguna cosa nova; cal estar oberts sempre a la novetat de Déu», ha reflexionat Mons. Vives.