Inauguració del Curs del Seminari Major Interdiocesà

El dia 24 d’octubre va tenir lloc la inauguració solemne del Curs 2017-2018 del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, amb una eucaristia presidia per l’arquebisbe metropolità de Tarragona Mons. Jaume Pujol i tots els Bisbes de les 7 Diòcesis sufragànies, que comparteixen el Seminari Major Interdiocesà de Catalunya. Enguany hi viuen 24 seminaristes amb els formadors Mn. Norbert Miracle, Mn. Jaume Casamitjana, i el director espiritual Mn. Javier Vilanova.

L’Arquebisbe a l’homilia proposà als seminaristes la gran figura apostòlica de Sant Antoni Mª Claret, que fou estudiant del Seminari de Vic i prevere de Vic, que després portà l’Evangeli per moltes terres catalanes i d’altres indrets del món, fundà el Missioners de Maria Immaculada, Claretians, i esdevingué Arquebisbe de L’Havana (Cuba) i confessor de la cort, per morir a l’exili a Fontfreda.

Després tingué lloc un sopar de germanor amb parlaments del Rector Mn. Norbert Miracle, i l’acollida dels nous seminaristes i el nou Vicerector del Seminari d’Urgell Mn. Gabriel Casanovas.

Compartir
Feliz y Santa Navidad
d’Amic e Amat
Feliz y Santa Navidad
És el Cadí la serralada enorme
ciclòpic mur en forma de muntanya
que serva el terraplè de la Cerdanya
per on lo Segre va enfondint son llit.
Resclosa fóra un temps d'estany amplíssim,
a on, en llur fogosa jovenesa,
aqueixos cims miraven la bellesa
de
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda