Funeral per Mons. Ramon Malla a la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell

Funeral per Mons. Ramon Malla a la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’UrgellDimecres 30 d’abril, la Catedral de Santa Maria d’Urgell va acollir, al vespre, la missa funeral de la Diòcesi per Mons. Ramon Malla i Call, nascut a La Seu d’Urgell i que fou Bisbe de Lleida, i que havia estat per un temps Vicari general del bisbe Ramon Iglesias i uns anys més tard, per quasi dos anys (1969-1971), fins a l’arribada del bisbe Joan Martí Alanis al gener de 1971, Bisbe Administrador Apostòlic d’Urgell, amb totes les atribucions i drets del Bisbe diocesà deia la seva Butlla de nomenament, i per això mateix, fou Copríncep d’Andorra després del Copríncep Ramon Iglesias, i jurà els Usatges d’aquell temps. Sempre ha estat i fou considerat Copríncep i després de la Constitució se li concedí la nacionalitat perpètua andorrana.