Festa de Santa Clara

El dia 11 d’agost va celebrar-se la festa de Santa Clara al Santuari del St. Crist de Balaguer. A les 19 hores va tenir lloc la celebració solemne de l’Eucaristia on es van congregar una gran quantitat de fidels de Balaguer, Lleida i pobles de la Comarca de la Noguera. També les Germanes Clarisses van fer memòria del traspàs de la Santa d’Assís i del seu trànsit. A continuació de l’Eucaristia va tenir lloc un concert d’orgue amb la interpretació de peces de monges franciscanes del barroc, a càrrec del P. Agustí Boadas i Llevat, ofm.

El que havia estat anunciat, que «Balaguer celebra Santa Clara», s’ha acomplert puntualment. Clara, la Dama Pobra segueix vessant llum, dolçor i tendresa sobre els que se li acosten i la invoquen. Santa Clara, pregueu per nosaltres!

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda