Exercicis espirituals de Mons. Vives als seminaristes de Tenerife

Dels dies 17 al 22 de setembre, l’arquebisbe Joan-Enric va predicar una tanda d’Exercicis espirituals als 20 seminaristes del Seminari Major de Tenerife, al mateix edifici del Seminari de La Laguna. Van ser uns dies intensos d’espiritualitat, amb pregària, contacte assidu amb la Paraula de Déu, silenci i punts per a la meditació, així com les celebracions de l’Ofici, l’Eucaristia i un temps diari d’adoració del Santíssim Sagrament, amb entrevistes i oferint el Sagrament de la Penitència. Dies viscuts en clima d’amistat amb Jesús i de preparació per al ministeri que un dia rebran al servei de l’Església diocesana de Tenerife.
Durant la seva estada a l’illa de Tenerife va tenir entrevistes amb el Bisbe de la Diòcesi Mons. Bernardo Álvarez, el Rector i formadors del Seminari, els seminaristes Menors, i va tenir una salutació en l’encontre mensual del centenar de sacerdots de l’illa de Tenerife al mateix Seminari diocesà. També va donar una entrevista als mitjans de comunicació locals.
El dia 23 va poder visitar el Santuari Basílica de la M. de Déu de Candelària, patrona de Canàries on va signar al llibre d’or, així com el Bisbat de S. Cristóbal de La Laguna i el barri antic declarat patrimoni de la humanitat, amb les esglésies de la Concepción i del Santo Cristo de La Laguna acompanyat per alguns seminaristes.