Estada de la Gna. Maria Núria Solà a la diòcesi d’Urgell

Estada de la Gna. Maria Núria Solà a la diòcesi d'UrgellLa religiosa de la Congregació de les Vedrunes, Gna. Maria Núria Solà va visitar la diòcesi d’Urgell del 9 al 12 de febrer per explicar el seu testimoni missioner a l’entorn dels projectes de Mans Unides a l’Àfrica en grups de treball de Mans Unides diocesana, de catequesi, a les escoles i a mitjans de comunicació diocesans.
La Gna. Maria Núria va explicar la seva experiència a l’Àfrica durant més de 24 anys. Els darrers 13 anys a la República Democràtica del Congo, on dirigeix juntament amb d’altres companyes religioses una escola amb mes de mil infants en un dels barris més poblats de la capital del Congo, Kinshasa. La religiosa va arribar a Puigcerdà el diumenge 9 de febrer i va participar de l’Eucaristia vespertina de la Parròquia.