Encontre anual dels Delegats de Litúrgia a Madrid

Convocats per la Comissió Episcopal de Litúrgia, es van reunir a Madrid els dies 29 i 30 de gener, els Delegats diocesans de Litúrgia de les diòcesis d’Espanya, amb la presència de Mons. Julián López, i altres membres de la Comissió. El tema de la Trobada va ser LITÚRGIA I EVANGELITZACIÓ, que es va reflexionar per mitjà de cinc ponències, i d’una taula rodona d’experiències desdel punt de vista de la catequesi, d’una escola de Santander; de la música, de la capella diocesana de Toledo; i del camí de Santiago, a través del monestir benedictí de Monte Irago del camí (León).

Va resultar un treball profund i interessant sobre un tema de màxima actualitat. Hi van assistir gairebé la totalitat de delegats; també el del bisbat d’Urgell Mn. Xavier Parés, de Barcelona Mn. Joan Obach, de Terrassa Mn. F. Xavier Aróztegui i el professor Jaume Gonzàlez Padrós.