Els pelegrins del 39è Pelegrinatge Diocesà a Lourdes assisteixen a la processó de les Torxes

Els pelegrins d’Urgell en el 39è Pelegrinatge Diocesà a Lourdes: malalts i personal sanitari que els donen suport, els acompanyants, els sacerdots, encapçalats per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives i per Mn. Ignasi Navarri, consiliari de l’Hospitalitat de Lourdes i per d’altres sacerdots que participen en el pelegrinatge, van compartir l’experiència profunda i impactant de viure i participar en la Processó de les Torxes el dimecres 31 de maig, el Via Crucis i la Missa Internacional a la Basílica de Sant Puix Xè. El dimecres, ja superats els dos primers dies de pluja, va sortir una mica el sol i va permetre els pelegrins de diversos punts de la diòcesi d’Urgell gaudir dels espais a l’aire lliure en el Santuari.
Al matí de dijous van celebrar la missa a l’Església de Sant Josep abans d’iniciar el retorn cap a Urgell.