El Papa nomena Cardenal Mons. Joan Josep Omella

El Papa Francesc ha fet públic que el 28 de juny crearà Cardenal l’actual Arquebisbe metropolità de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella, Vicepresident de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET) i membre del Comitè Executiu de la Conferència Episcopal Espanyola (CET).

Els Bisbes de Catalunya feliciten el nou Cardenal i l’encomanen a Déu perquè l’ajudi i sostingui en aquesta nova missió al servei de l’Església, mentre donen gràcies al Sant Pare per aquesta renovada confiança envers l’arxidiòcesi de Barcelona i envers Catalunya. 

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda