El nou llibre «EL conjunt catedralici de la Seu d’Urgell» mostra de manera renovada el patrimoni que acull el Museu Diocesà, el Claustre, Sant Miquel i la Catedral

El Trio Opus U actua dins del I Cicle de Música als museus organitzat per l’Orquestra Julià Carbonell de les Terres de Lleida.

Ja és a la venda al Museu Diocesà d’Urgell i a l’entrada de la Catedral de Santa Maria una nova guia del conjunt catedralici que mostra de manera visual i molt atractiva el seu contingut patrimonial.
La presentació del llibre es va fer el passat divendres dia 13 de novembre, a la Catedral de Santa Maria d’Urgell, en un acte que va acollir autoritats ciutadanes i persones vinculades a l’entorn cultural. Va ser presidit pel Bisbe Joan-Enric Vives que en féu la presentació. També van parlar de l’obra l’autor de les 178 fotografies que la il·lustren, Sr. Idil·li Tàpia, i l’impulsor de l’obra, el Degà del Capítol dels Canonges, organista titular de la Catedral i Director del Museu Diocesà, M.I. Mn. Antoni Cagigós.