El Cor dels Petits Cantors d’Andorra amb l’Escola Especialitzada N. Sra. de Meritxell

Divendres dia 15 de desembre al Centre de Congressos d’Andorra la Vella (Principat d’Andorra) va tenir lloc el tradicional concert de Nadal en benefici de l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell que anualment ofereixen els Petits Cantors del Principat d’Andorra, sota la Direcció de la Sra. Catherine Metayer. Van presidir el concert l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, la Presidenta del Patronat de l’Escola N.S. Meritxell, Sra. Pilar Díez Betriu i el President del Cor dels Petits Cantors del Principat d’Andorra, M.I. Sr. Carles Enseñat Reig, i hi van ser presents l’Arxiprest i altres autoritats.

El Concert organitzat pel Govern d’Andorra, el Comú d’Andorra la Vella i els Petits Cantors del Principat d’Andorra i sota el Patrocini d’Andbank va aplegar una gran quantitat de públic i hi van participar en la cançó final els mateixos alumnes de l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda