El Copríncep Episcopal envia un missatge de condol i repulsa pels atemptats de Tolouse al President de la República Francesa

dol_fran_a

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep Episcopal d’Andorra ha fet arribar un missatge de condol i repulsa pels atemptats que s’han viscut a Toulouse en els darrers dies al President de la República Francesa, S.E. Nicolas Sarkozy, també Copríncep d’Andorra.

El missatge de Mons. Joan-Enric Vives diu així:

«Recollint els sentiments del Poble Andorrà i de les seves Autoritats, i en el meu propi, m’adreço a V.E., com a President de la República Francesa, per fer-vos arribar la nostra aflicció i dolor per l’horror dels terribles atemptats que recentment han provocat la mort de 7 persones, colpint tres membres de l’Exèrcit de la República així com atemptant contra l’estimada Comunitat Jueva, assassinant tres nens i un adult del Lycée jueu «Ozar Hatorah de Jolimont», a Toulouse.

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda