Darrers dies del Pelegrinatge diocesà a Terra Santa en l’Any de la Fe (i 3)

Pelegrinatge diocesà d'Urgell a Terra Santa en l’Any de la FeEls darrers dies del pelegrinatge a Terra Santa de la Diòcesi d’Urgell han estat la culminació del camí recorregut en els Llocs sants, des de Natzaret fins al Sant Sepulcre. Els 46 pelegrins han exultat amb gran joia per aquesta experiència de fe.

El dimarts dia 8 d’octubre van poder recórrer la Via dolorosa de Jerusalem resant el Viacrucis pels camins mateixos que Jesús va santificar amb el seu pas fins al Calvari, i després anaren al lloc on es commemora l’ensenyament de Jesús amb la seva pregària del Pare Nostre. I es dirigiren al Patriarcat Llatí de Jerusalem, el nostre mateix ritu cristià, on foren rebuts pel Bisbe auxiliar del Patriarca, Mons. William Shomali, qui els explicà els reptes dels cristians en aquella terra beneïda però que desitja la Pau perquè no la té. Li feren una aportació per a les necessitats del Patriarcat que sosté els pobres, els sacerdots, les parròquies i les escoles, entre moltes altres necessitats.