Curs de Monitors de lleure a AINA

Del 13 al 26 d’agost està tenint lloc a la Casa de Colònies d’AINA (Principat d’Andorra) el Curs de monitors d’activitats de lleure infantil i juvenil que anualment organitza la Fundació d’Esplais Santa Maria de Núria (FEMN), en ordre a preparar els futurs monitors i els que ja estan oferint aquest bell servei educatiu als infants i adolescents.
El curs té com a objectius preparar als joves per la seva tasca d’intervenció directa en el temps lliure d’infants i adolescents, conèixer diferents recursos tècnics i didàctics per a treballar amb infants i adolescents en el temps lliure i valorar el sentit educatiu del lleure i prendre una postura crítica, tot des de l’experiència de fe en Jesucrist.

El curs té una estructura de 310 hores lectives, de les quals 150 són presencials i la resta pràctiques i clou amb l’elaboració d’una memòria.Hi prenen part els responsables de la Casa de Colònies d’AINA i Mn. Ramon Rossell.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda