Crèdit Andorrà col·labora amb l’Arxiu diocesà d’Urgell finançant una nova màquina de digitalització

La prestigiosa entitat bancària “Crèdit Andorrà” ha volgut col·laborar generosament amb l’Arxiu diocesà d’Urgell finançant l’adquisició d’una nova màquina de digilització per a l’Arxiu Capitular i Diocesà d’Urgell.

En un acte senzill però emotiu el dimarts dia 19 de desembre a l’Arxiu diocesà d’Urgell va tenir lloc el lliurament simbòlic de la màquina en un acte que fou presidit per l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives i pels Directius de Crèdit Andorrà, Sr. Antoni Pintat i Sr. Josep Peralba, i que va comptar amb la presència del Vicari General d’Urgell, Mn. Josep M. Mauri i de l’Arxiver diocesà, Mn. Benigne Marquès.

Aquest nou escanar permetrà fer un salt qualitatiu en la tasca que s’està duent a terme a l’Arxiu diocesà d’Urgell per tal de digitalitzar tots els documents que configuren l’Arxiu, molts d’ells, amb profundes vinculacions amb el Principat d’Andorra.