Consell diocesà de Càritas d’Urgell a Tremp

Dissabte dia 30 de setembre a la seu de la Fundació Fiella de Tremp va tenir lloc la sessió ordinària del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell que fou presidida per l’Arquebisbe d’Urgell i President nat de Càritas diocesana; pel Delegat episcopal Mn. Jaume Mayoral i pel Director de Càritas Diocesana, Sr. Josep Casanova i on participaren  els Presidents i Directors de les Càritas parroquials del Bisbat d’Urgell.

El Consell aprovà el pla previst d’inversions per a l’any 2017 de l’entitat i aprofundí en el projecte «Treballem junts el model d’acció»,  que vol millorar la coordinació i treball en comú de l’entitat.

També s’oferí informació sobre el desenvolupament del projecte Nougrapats, l’empresa d’inserció laboral de Càritas d’Urgell, que promou la reincorporació al mercat laboral ordinari de treballadors amb risc d’exclusió social.

L’informe de les activitars de Càritas diocesana i de les Càritas parroquials  així com la valoració de les accions dutes a terme per l’entitat clogué la jornada de treball.