Conferències formatives a l’arxiprestat de la Cerdanya del Dr. Francesc Torralba

Divendres dia 30 d’abril el Dr. Francesc Torralba, Director de la Càtedra de Pensament cristià del Bisbat d’Urgell i responsable de la formació per Arxiprestats, impartí dues conferències sobre “La Misericòrdia” a les Parròquies de Ribes de Freser i de Puigcerdà en el context de l’Any de la misericòrdia.

Els fidels convocats aprofundiren en aquesta important temàtica a partir de les reflexions del prestigiós teòleg i filòsof que insistí com la misericòrdia és un dels distintius de la identitat cristiana catòlica.

Compartir
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
d’Amic i Amat
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
Más de 22.000 parroquias al servicio de toda la sociedad, más de 4 millones de personas atendidas en centros asistenciales, más de 40 millones de horas dedicadas por sacerdotes, voluntarios y laicos, más de 10.000 misioneros en los cinco continentes. Hoy celebramos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda