Conferència Quaresmal a La Seu d’Urgell

Dimecres dia 7 de març a la sala de conferències del Casal Parroquial de La Seu d’Urgell va tenir lloc la primera Conferència Quaresmal que organitza la Parròquia de St. Ot. El ponent fou Mn. Carles Cahuana, Secretari general del Bisbat de Terrassa i Vicari parroquial de la Parròquia de St. Cugat del Vallès que celebra des de fa 4 anys de la Missa dominical que cada diumenge retransmet Televisió de Catalunya (TV2).

El Rector de la Parròquia Mn. Ignasi Navarri, en la presentació del ponent, va agrair la gran oportunitat pastoral que suposa el fet que cada diumenge l’Eucaristia pugui arribar a totes les llars mitjançant la televisió, sobretot al nostre Bisbat tan rural on molts malalts i ancians no es poden desplaçar per assistir a l’Eucaristia dominical però en canvi la poden seguir per mitjà de la televisió.

El títol de la intervenció de Mn. Carles Cahuana fou “Viure la Quaresma avui”. Amb un to testimonial, el conferenciant va presentar la gran oportunitat de conversió que brinda el temps de Quaresma citant el Missatge del Papa Francesc adreçat a tota l’Església en aquest temps litúrgic. Insistí en la necessitat de convèncer-nos que aquest temps pot ser un temps oportú i propici per a la conversió personal i per a perseverar en la nostra necessitat de pregar i d’atansar-nos al sagrament del perdó.

Al final de la xerrada els feligresos que omplien la sala parroquial li van agrair la seva tasca apostòlica diumenge rere diumenge a la televisió.