Conferència a La Vall Fosca sobre l’acció assistencial i sanitària catòlica a Ruanda

Amb molta assistència de gent de tota la Vall Fosca va tenir lloc a l’Església de la Mare de Déu de Montserrat de La Central de Capdella, el dia 20 d’agost, una conferència sobre el testimoni de la Dra. Laia Montoya, metgessa, durant la seva estada de dos mesos en un centre assistencial sanitari a la capital de Ruanda, Kigali, dirigit per les Germanes Missioneres del Sagrat Cor.
Molt impactant van resultar les situacions vivencials i d’atenció als malalts, i sobretot a infants amb molt pocs recursos hospitalaris. Tot i així el tarannà d’aquelles persones no els fa perdre mai l’optimisme i l’alegria de viure. L’agraïment que mostren és molt gran. La doctora Laia Montoya corroborà l’experiència que un va allí amb la missió de donar, i torna ple del tot el que et donen, que és tot. També va explicar la forma d’apadrinar infants que duen a terme aquesta comunitat religiosa a l’Àfrica.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda