Concert de Nadal a Ponts amb so solidari

El diumenge 4 de desembre l’Escola Municipal de Música de Ponts va oferir el tradicional Concert de Nadal, a l’església parroquial de Santa Maria de Ponts. Aquests dies propers a Nadal molts dels temples del Bisbat acullen i col·laboren per poder oferir aquestes activitats musicals tan tradicionals a les nostres parròquies i poblacions.

Durant una hora llarga els alumnes i professors de l’Escola de Música van regalar als assistents, que omplien el temple parroquial, un bon grapat de cançons i músiques que anticipen els dies nadalencs que han de venir en el nostre calendari. Amb unes aplaudides actuacions dels diferents grups musicals: “Brins d’Espígol”, “Cor Verdaguer”, “Orquestrina” i els diferents conjunts instrumentals. I amb cançons com: “Les joguines d’en Martí”, “Happy go Lucky”, “Tres Reis d’Orient”, entre moltes d’altres.

Com en els darrers anys l’Escola va col·laborar amb Càritas parroquial, i tant els alumnes com el públic assistent van poder fer arribar aliments i donatius per a la Campanya de Nadal de Càritas parroquial de Ponts, una col·laboració que va fer que les cançons que parlaven i sonaven a Nadal donessin un to més solidari i en el fons més d’esperit nadalenc.

Càritas parroquial de Ponts agraeix una vegada més la feina que també es fa en l’educació en valors dels diferents àmbits educatius pontsicans, i entre ells el musical. Gràcies!