Comunicat de la C.E. Tarraconense

Els bisbes de la  Conferència Episcopal Tarraconense, presidits per l’Arquebisbe metropolità de Tarragona, reunits en sessió ordinària a Tiana (Barcelona) han tingut coneixement que el sant Pare Francesc ha acceptat la renúncia al govern pastoral de l’Arxidiòcesi de Barcelona de l’Emm. Sr. Cardenal Lluís Matínez Sistach i ha nomenat el seu successor en la persona de Mons. Juan José Omella Omella, fins ara bisbe de Calahorra y La Calzada-Logroño.

Els bisbes donen la benvinguda al nou Arquebisbe metropolità de Barcelona i preguen pels fruits pastorals del seu ministeri episcopal, tot desitjant que, amb l’ajuda de Déu, aportarà la seva llarga experiència al treball sinodal de totes les Diòcesis amb seu a Catalunya.

Els Bisbes de Catalunya agraeixen la llarga entrega pastoral del Sr. Cardenal Lluís Martínez Sistach a les diverses Diòcesis on ha servit (Tortosa, Tarragona i Barcelona), així com de cara al conjunt de la Conferència Episcopal Tarraconense i a l’Església universal.

Tiana, 6 de novembre de 2015

Compartir
La familia de Dios
d’Amic e Amat
La familia de Dios
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, continúo con vosotros este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II.

Hoy querría presentaros la constitución dogmática Lumen gentium, que habla del misterio
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda