Cloenda de l’Escola de Formació Permanent a Balaguer

El dissabte dia 4 de juny s’ha dut a terme la cloenda del curs 2015-2016 de l’Escola diocesana de Formació Permanent (EDFP) del Bisbat d’Urgell, a la Casa d’Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer. L’acte de clausura ha estat presidit per l’Arquebisbe Joan-Enric, que també ha dictat la darrera lliçó als participants. El Vicari de Pastoral i Director de l’EDFP, Mn. Antoni Elvira ha fet la revissió del curs i també ha estat present en l’acte de cloenda.
L’Escola diocesana de Formació permanent del Bisbat se celebra quinzenalment a la Casa d’Espiritualitat del St. Crist de Balaguer des de fa cinc anys. Uns quaranta estudiants de diverses edats i circumstàncies familiars han seguit  algún dels dos cursos que s’ofereixen: el Curs Bàsic, que enguany ha arribat a la cinquena edició i que ha versat sobre el Catecisme de l’Església Catòlica i el Nou Testament; i el Curs d’Aprofundiment, que ha treballat sobre la Litúrgia i la Doctrina Social de l’Església.
El lliurament dels diplomes i els certificats d’assistència ha estat conduida per l’Arquebisbe Joan-Enric. Els participants de l’Escola han fet una valoració molt bona de l’experièncial per l’oportunitat que significa en la seva formació i també per la comunió diocesana i la cohesió que promou entre els assistents.
En acabar s’ha dut a terme l’Eucaristia d’acció de gràcies a la Capella del Centre d’Espiritualitat, que ha estat presidida per Mons. Vives i concelebrada per Mn. Antoni  Elvira. Mons. Vives ha animat els presents a seguir amb la formació a l’Escola i a enfortir els vincles de comunió eclesial.

{youtube}B1xZJnEbfu0{/youtube}