Clausura del curs de l’Escola de Formació Permanent del Bisbat

Dissabte dia 17 de juny es va clausurar a la Casa d’Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer el curs 2016-2017 de l’Escola diocesana de Formació Permanent (EDFP) del Bisbat d’Urgell. Presidí l’acte de clausura l’Arquebisbe Joan-Enric acompanyat del Vicari de Pastoral i Director de l’EDFP, Mn. Antoni Elvira.
L’Escola diocesana de Formació permanent del Bisbat aplega quinzenalment i de forma fidel a la Casa d’Espiritualitat del St. Crist de Balaguer una trentena de participants en els dos cursos que s’ofereixen: el Curs Bàsic, de tres anys, centrat enguany en el Nou Testament i el Catecisme de l’Església Católica, i el curs d’aprofundiment que tingué per temes a aprofundir dos grans blocs: la Litúrgia i la Vida de l’Església

Amb el lliurament dels diplomes i els certificats d’assistència per part del Sr. Arquebisbe va tenir lloc la revisió del curs per part dels participants de l’Escola que varen manifestar al Sr. Arquebisbe el seu agraïment per l’oportunitat que significa en les seves vides formar-se i fer comunió diocesana entre els participants i van suggerir possibles temàtiques de cara al curs 2017-2018.
Posteriorment va tenir lloc l’acte central de la jornada amb la celebració de l’Eucaristia d’acció de gràcies a la Capella del Centre d’Espiritualitat del St. Crist de Balaguer presidida pel Sr. Arquebisbe.