Celebració de Maria Auxiliadora al Col·legi Sant Ermengol

El dia 24 de maig, els alumnes i mestres d’Infantil i Primària del Col·legi Sant Ermengol (Andorra la Vella) van celebrar la festa de la nostra Mare Maria, sota l’advocació d’Auxiliadora.

Van començar la celebració amb la tradicional ofrena de flors per part dels més petits de la casa, els nens i nenes d’Infantil. Ells, amb la seves flors i els seus cants van mostrar l’estimació cap a la Mare del seu amic Jesús.

Tot seguit, els alumnes de Primària també van fer la celebració litúrgica que va presidir Mn. Antoni Elvira, rector d’Encamp i Vicari episcopal per a l’acció pastoral.  Hi va haver una bona participació amb la lectura de l’evangeli, les pregàries, l’escolta atenta i els cants. Els alumnes dels grups Anna Maria Janer van presentar també la seva ofrena i acció de gràcies amb unes boniques pedres decorades i col·locades amb forma de cor als peus de la imatge de Maria.

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda