Celebració de comiat pels alumnes de 4t d’ESO al Col·legi Mare Janer

Els alumnes que enguany acaben el cicle formatiu al Col·legi Mare Janer de Santa Coloma (Principat d’Andorra) van participar en una celebració eucarística en la cloenda i comiat de la seva formació a l’escola, en la que alguns hi han estat des del cicle maternal.

L’Eucaristía d’Acció de Gràcies es va celebrar el 28 de juny, a l’aire lliure, en el bosc del Col·legi, presidida pel Delegat d’Ensenyament, Mn. Pepe Chisvert.  Hi van participar 67 alumnes de 4t d’ESO i bona part del professorat. Mn. Chisvert, en la seva homilia, va convidar els joves a ser valents per aconseguir els seus somnis. Carolina Bassi, professora de religió, explica que «va ser un moment per fer memòria del camí viscut. Aquest any aquests alumnes tots deixen l’escola per fer FP o batxillerat, i molts tenen al cor l’agraiment per les experiències i la sensació de vertígen i enyorament . Els professors els diem: «sigueu feliços, que allò que fareu, configurarà el vostre èsser».

El cor de l’escola va ajudar a crear un ambient acollidor i familiar.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda