Celebració comunitària de la Unció dels Malalts a Guissona

124 persones van rebre amb goig el sagrament de la Unció dels Malalts a la residència de la “Fundació de Guissona”, el dia 12 de febrer, l’endemà de la Mare de Déu de Lourdes, coincidint amb la Jornada mundial del malalt.

Mons. Jaume Pujol, Arquebisbe emèrit de Tarragona, fill de Guissona, va presidir la celebració de l’Eucaristia dins la qual s’impartí la Unció dels Malalts, que fou concelebrada per Mn. Ramon Balagué, Rector de Guissona. Se subratllà la importància del sagrament de la unció dels malalts, tot agraint la presència de tantes persones assistents, els uns residents a la Fundació, i d’altres, membres de la comunitat parroquial: “Que aquest sagrament us faci sentir rejovenits i il·lusionats per la vida, disponibles i atents als altres, donats a la pregària i engrescats per rebre el bé dels altres i també donar-lo. Continueu vivint la fe amb alegria, amb fortalesa i coratge davant les dificultats”.

El dia abans s’impartí,  a la mateixa residència “Fundació de Guissona”  una catequesi sobre el sentit d’aquest sagrament.  L’Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, fou el ponent i féu una breu història del que ha estat aquest sagrament en la vida de l’Església  i com prepara per afrontar les deficiències de la vida que, a mesura que avancem en edat, es van fent presents. El Cor parroquial participà amb cants apropiats per a la Celebració.
No Valid Folder Selected