Càritas Urgell reforça el suport a les famílies per reduir la pobresa infantil com factor d’exclusió

assemblea caritas 2014Càritas Urgell ha celebrat el dissabte 17 de maig la seva assemblea anual, una trobada dels voluntaris d’arreu de la diòcesi en la que s’han presentat els resultats de la tasca durant l’any 2013. La trobada s’ha fet a Vielha, a la Vall d’Aran, i ha estat presidida per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, i a la que han assistit també el Delegat Episcopal de Càritas, Mn. Jaume Mayoral i el Director de Caritas Diocesana, Sr. Josep Casanova, a més de gran part dels voluntaris i els treballadors.
La reunió s’ha iniciat amb l’acollida preparada per Càritas parroquial de Vielha, amb un esmorzar de xocolata desfeta. Després Mons. Vives ha donat la benvinguda als assistents a l’acte i s’han fet públiques les dades de la memòria 2013, on es perfila una radiografia social de la diòcesi d’Urgell, on funciona Càritas Diocesana: a les comarques de La Noguera, l’Urgell Mitjà, Pallars Jussà, Alt Urgell, Pallars Sobirà, Val d’Aran, Cerdanya i Núria. Un dinar de germanor i la visita a l’església d’Arties, de gran bellessa, han tancat la jornada.