Càritas diocesana d’Urgell crearà una empresa d’ocupació per a aturats de llarga durada

Càritas diocesana d’Urgell té previst iniciar l’activitat de Nou Grapats al proper mes de febrer. Nou Grapats és una empresa d’ocupació que té com a objectiu donar feina a persones que han quedat fora del cicle laboral per raons diverses. És previst que pugui crear fins a uns 20 llocs de treball en dos anys. Ho va explicar el director de l’entitat, Josep Casanova, en la inauguració del Centre Sant Ot, en declaracions posteriors a l’acte. El seu objectiu és «buscar maneres bàsiques d’ajudar les persones a inserir-se en el mercat laboral».
El Director va mostrar preocupació perquè la pobresa s’ha consolidat a totes les comarques del bisbat. Casanova creu que és un problema que s’està fent crònic. «Aparentment l’administració o els polítics ens volen donar o vendre un missatge que la situació canviarà i seriosament penso que no canviarà».

Josep Casanova, director de Càritas d'Urgell