Caramelles dels nens de La Seu per al Sr. Arquebisbe

img_1307

Dissabte dia 7 d’abril al migdia, com ja és una bonica tradició, els infants de totes les Escoles de la ciutat de La Seu, dirigits pel professor Rafel Llobet, i acompanyats per un grup d’acordions, van anar a «felicitar» la Pasqua al Sr. Arquebisbe, al Claustre de la Catedral, amb les tradicionals «Caramelles», com ho van fer també per a altres institucions i barriades de la Ciutat.
Al Claustre li van dedicar els seus joiosos cants que ja celebren la victòria del Ressuscitat i l’alegria de la primavera i de la Pasqua florida.

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda