Activitat a Barcelona per als grups de joves Txt del Bisbat d’Urgell

Els joves que formen part dels grups Txt del Bisbat d’Urgell van viure el cap de setmana del 15 i 16 de febrer una activitat de solidaritat amb diverses entitats socials i de suport amb la parròquia de Santa Anna de Barcelona i la “Fundació Arrels” entre d’altres.

Els joves d’Urgell, acompanyats de la coordinadora de la Delegació de Joventut, M. Carme Girart i els diversos monitors de cada grup, van conèixer els projectes que porten a terme amb els col·lectius de dones, transeünts, joves, i infants.

Durant l’activitat “MultiTxt”, també van fer activitats de convivència i reflexió i van tenir una estona de lleure per gaudir de la ciutat de Barcelona que els acollia.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda