47è Congrés Nacional de les Hospitalitats de Lourdes

El cap de setmana del 9 a l’11 de novembre es va celebrar a Saragossa el 47è Congrés Nacional de les Hospitalitats de Lourdes d’Espanya. Un any més, el President Sr. Josep M. Marimon amb la Junta de l’Hospitalitat diocesana d’Urgell també s’hi féu present.
Al llarg del Congrés es reflexionà sobre temes de gran actualitat relacionats amb el món del dolor i del sofriment. De gran interès fou la conferència del Bisbe emèrit José Luís Redrado, germà de Sant Joan de Déu, sobre el tema: “¿On està Déu quan l’home sofreix?
El Congrés fou un moment intens d’espiritualitat, amb la celebració de l’eucaristia a la Basílica de la Mare de Déu del Pilar i a la Seu de Saragossa.
I també el Congrés fou un moment per a parlar de la marxa de les Hospitalitats diocesanes a través de les reunions específiques de consiliaris, presidents i sanitaris.
Una experiència sempre enriquidora que fa que entre totes les Hospitalitats de Lourdes de la geografia espanyola es creïn uns llaços ben ferms de fraternitat.