25 de març, Jornada per la vida: «L’amor cuida la vida»

«L’amor cuida la vida» és el lema amb el qual se celebra el 25 de març, solemnitat de l’Anunciació del Senyor, la Jornada per la Vida. La Subcomissió Episcopal per a la Família i la Defensa de la Vida, dins de la Comissió Episcopal d’Apostolat Seglar, elabora els materials per celebrar aquesta Jornada.

Els bisbes d’aquesta Subcomissió, signen un missatge en què recorden que «l’Església és conscient que l’amor s’ha de posar més en les obres que en les paraules, ja que, repetir paraules d’amor sense que de veritat canviï alguna cosa a la vida, és una manera de falsejar-la».

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda