1.500 persones assistiren al 16è Festival internacional “Orgue@nd”

Els cinc concerts programats en el 16è Festival internacional “Orgue@nd” van atreure uns 1.500 espectadors segons va informar el Director artístic del Festival Sr. Ignacio Ribas. El Festival fou organitzat per l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra i l’associació “Amics dels Orgues de les Valls d’Andorra” i tingué lloc del 10 al 19 d’agost a les esglésies parroquials d’Andorra la Vella, d’Escaldes-Engordany i de La Massana (Prrincpiat d’Andorra).
Aquesta edició va centrar el repertori en el diàleg: el diàleg entre la imatge i la música, entre l’orgue i la trompeta barroca o el clarinet, i també el diàleg entre la música moderna i l’antiga. Els artistes convidats foren artistes i solistes de gran prestigi internacional: l’italià Fausto Caporali, la russa Monica Melcova, els austríacs Johannes Ebenbauer i Siegried J. Koch, i els espanyols Miriam Cepeda i Luis Alberto Requejo. També hi va haver la col·laboració de la jove organista Mar Vaqué.
Com a novetat del Festival d’enguany es van organitzar visites guiades per conèixer més de prop les característiques dels orgues d’Andorra on els visitants foren acompanyats pels organistes titulars locals.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda