Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana, Rector i Vicerector del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya

roma_-_cardenal_004

L’Arquebisbe metropolità de Tarragona Mons. Jaume Pujol ha fet públic que els Bisbes responsables del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya han renovat per a un tercer trienni Mn. Norbert Miracle com a Rector del Seminari, i han nomenat Mn. Jaume Casamitjana, com a nou Vicerector, per a un trienni, en substitució de Mn. Pere Oliva.

Actualment el Seminari Major Interdiocesà de Catalunya agrupa els seminaristes en formació de les Diòcesis de tota la Província Eclesiàstica Tarraconense, els quals segueixen els seus estudis a les Facultats de Filosofia i de Teologia de Catalunya amb seu a Barcelona ciutat, i l’Arquebisbe d’Urgell és el Bisbe delegat per al Seminari Interdiocesà.