250 professors de 90 centres educatius compartiran aquest dissabte a Balaguer experiències pedagògiques de qualitat

250 professors de 90 centres educatius compartiran aquest dissabte a Balaguer experiències pedagògiques de qualitatEl programa destaca la tasca educativa guardonada durant 35 anys i inclou una conferència sobre ciberètica, seminaris i l’intercanvi d’experiències.

La Fundació Lluís Carulla organitza per aquest dissabte, 19 d’octubre, la segona Jornada Premis Baldiri Reixac, que pretén posar en valor i compartir alguns dels treballs premiats a la última edició d’aquests premis educatius que ja compleixen 35 edicions.

Aquesta experiència pedagògica, que coincideix amb la convocatòria dels Premis, tindrà lloc durant tot el matí a l’Escola Vedruna de Balaguer (carrer Sanahuja, 39, de la capital de La Noguera) i compta ja amb 250 mestres inscrits, provinents de 90 centres educatius d’arreu de Catalunya. La primera edició va tenir lloc l’any passat a la Universitat de Vic amb l’assistència de 152 persones de 72 centres.

Compartir
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
d’Amic e Amat
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,
queridos fieles de Escaldes-Engordany,

Os saludo a vosotros, los que, santificados por Dios y Salvador nuestro Jesucristo, habéis tenido la suerte de una fe tan preciosa como la nuestra. Que el conocimiento
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda