Celebració de Sant Cristòfol a la diòcesi

La Parròquia de Sant Ot ha celebrat la missa de Sant Cristòfol el diumenge 13 de juny a les dotze del migdia, a la Catedral de Santa Maria, i després, Mn. Xavier Parés ha fet la tradicional benedicció de vehicles, a la qual se sumen tot tipus de cotxes, camions, bicicletes… La benedicció s’ha dut e terme al Passeig Joan Brudieu de la Seu d’Urgell , després de l’Eucaristia.

img 2439img 2398img 2411img 2419img 2469img 2496

Fotos de la celebració a Sant Julià de Lòria:

Sant Cristòfol a Sant Julià de LòriaSant Cristòfol a Sant Julià de LòriaSant Cristòfol a Sant Julià de Lòria

Fotos de la celebració a Ponts:

St. Cristòfol a PontsSt. Cristòfol a PontsSt. Cristòfol a Ponts

Vall Fosca:

vallfosca

Altres parròquies ho van fer el dijous 10 de juliol, la diada del sant. Així va passar per exemple a diverses parròquies d’Andorra. A Canillo, uns 200 vehicles van rebre la benedicció de Mn. Ramón Rosell, que va explicar la importància de crear consciència de la responsabilitat que cal tenir al volant, i de la necessitat de prevenir els accidents de circulació. Durant l’acte es van repartir clauers de Sant Cristòfol als conductors que van fer donatius. Els donatius es van fer arribar a la Casa de Colònies de Canillo, Aina.

Celebració de Sant Cristòfol a Canillo

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda